کالا های شیطانی در بازار خرید ما مسلمانان ! ( قست اول )

بسم الله الرحمن الرحیم 

به نام خداوند بخشنده و مهربان

سلام ؛

در مطلب قبل بحثی را بعنوان پیام های مخفی برای ضمیر ناخودآگاه یا تبلیغات می کنم پس هستم ! (قسمت اول)  مطرح کردیم و به این مسئله پرداختیم که کالا حتی اگر پیام های مخفی داشته باشند , ضمیر ناخودآگاه ما آنها را دریافت می کند و در جای مناسب پاسخ را می دهد . سوالی می پرسم از شما هم اکنون که متوجه شدید کوکا کولا در ورای خود پیام ضد دینی دارد آیا مایل یا بهتر بگویم قادر به تحریم و ترک آن هستید ؟

خوب حالا که فهمیدیم کالا می توانند روی ذائقه ، امیال ، و سلایق ما تاثیر گذار باشند قصد طرح سوال و موضوع جدیدی را دارم . 

آیا معنای تمام نوشته ها و یا علائم و یا مفهوم گردنبند و یا دستبندی که استفاده می کنید را می دانید . آیا سلایق شما جهت داده شده نیستند و یا خود به تمام آنها رسیده اید ؟ 

به نوشته درج شده روی لباس این آقای به ظاهر مسلمان که در مسجد در حال نماز خواندن است دقت کنید . معنای جمله : " من برای مــست کـردن و F......  بدنیا آمدم " (البته من از ایشون تشکر می کنم که دلیل خلاقت شخص خودشون رو بیان کردن) جالب تر آن است که یک جستوجوی مختصر که کردم دیدم کلی سوژه خنده را برای آنور آبی ها با این کار شان فراهم کردن .

عمق فاجعه از آن هم که فکر می کنید بیشتر است ؟ جدیدا بوگیری مد شده بود که از کلاس بالاترین ماشین ها تا آن بی کلاس ترین شان از آن به صورت جامع استفاده می کردند . بو گیر های X که در اغلب ماشین ها استفاده می شد .

بارها بنده به شخصه با افرادی که از این نماد استفاده می کردند صحبت کردم و عقایدشان جالب تر از کاری که کردند بود . خیلی ها می گفتند که ما نمی دانستم که این چیست و چون هم ارزان بود هم قشنگ و خوشبو آن را خریدم . یکی دیگر می گفت برای من مهم نیست نماد چیست من از او به هر حال استفاده می کنم . خیلی از دوستان بودند که در داشبود چند تایی یدک داشتند از این بوگیر ها . همانطور که می دانید X یکی از علامت های مقدس در شیطان پرستی می باشد . برای توضیح بیشتر شما را ارجاع می دهم به این خبر از تابناک که به نقل از جوان گفته شده است . 

یک نمونه دیگر :

این دوست عزیز هم فکر کرده در اورشلیم زندگی می کند !

برای دیدن عکس ها و نمونه های بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمائید .

بقیه در ادامه مطلب

 

به چند نمونه از تی شرت هایی که حاوی نماد های فراماسونری و شیطان پرستی هستند دقت فرمایید :

نمونه اول :

درج عکس بز بافومت در بروی تی شرت ها . این علامت برای الخصوص شیطان پرست ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد . آنها معتقدند شیطان وقتی ظاهر می شود به شکل بزی می باشد که در دارای بالا تنه ای نیمه مرد و نیمه زن می باشد و پایین تنه نیز حیوان می باشد و دارای سم است . 

نمونه دوم :

در این تی شرت ها از ستاره 5 پر یا همان پنتاگرام استفاده شده ، این نشان در جادو نشانگر عناصر آب ، خاک ، آتش و روح می باشد . بیشتر آن را داخل دایره نشان می دهند .

این فقط گوشه کوچکی بود از طیف وسیع تی شرت هایی که با علائم شیطانی و شیطان پرستی تولید شده و به فروش می رسد .

کار به همین جا محدود نمی شود و در جستجو هایم به یک تبلیغ جالب برخوردم که گروهی ، سازمانی ، اداره ای و یا شرکتی اقدام به فروش طلا هایی با طرح تک چشم ( All Seeing Eye's ) کرده بود . به عکس زیر دقت کنید :

واقعا باید به این شرکت تبریک گفت که بعضی از این طرح ها را چه به نسخه اصلی نقاشی شده  بر روی سنگ نگاره های مصر نزدیک و حقیقتا شبیه طراحی کرده است .

همین جریان در طیف گسترده تر در مورد گردنبند و دستبند ها در کشور به اجرا در آمد . تعداد بسیار زیادی از این گردنبند ها و دستبند ها وارد کشو ر شد و به قیمت خیلی ارزان در دسترس جوانان قرار گرفت . گردنبند ها و دستبند هایی با طرح های مختلف از قبیل SS هیلتر و آرم P.l.ay B..oy  و انواع اقسلم خدایان باستان مصری که ثابت شده عموما جن بودند و صلیب و آرم های عرفان های نوظهور و خیلی های دیگر . به عکس زیر دقت فرمائید :

وقتی عرض می کنم طیف وسیع با نگاه به این عکس که مشت کوچکی از خرواره ها می باشد این حرف را می شود درک کرد .

چه بسا که خود شما نیز از این گونه کالا ها ، گردنبند ها ، دستبند ها ، لباس ها و تی شرت ها استفاده می کنید و چون اطلاع کافی از دنیا اطراف خود و دشمنانتان ندارید بازیچه ای می شود در دست آنان , خدای نکرده مانند آن فردی که در ابتدای پست نشان داده شد که موضوع این آقا در سایت های خارجی انعکاس بسیار بدی داشته و تا جا داشته از آن استفاده تبلیغاتی بعمل آمده . انشاء الله نباشد که ما هم به امر خدا به نماز بایستیم در حالی که سراسر ظاهر کفر و شرک داریم .

 در قسمت دوم این مقاله به شما محصولاتی را نشان خواهم داد که محاربه و جنگ اعلنی با خدا و پامیر عظیم الشانش می باشند . 


نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت15:54---28 مرداد 1392
slm
webe khubi dari bazam bm sar bezan


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 27 مرداد 1392 | 22:58 | نویسنده : saeed |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.